Värmechock!


Idag har Tyra första sommarlovsdagen och hon började den med att fråga om vi skulle åka till dagis?! Vi åkte till stranden istället. Solen gömmer sig bakom molnen idag men det är ändå sjukt varmt, så det var härligt att svalka sig i vattnet. Det är faktiskt rätt jobbigt att vara gravid i denna värme. Inatt fick jag nästan panik, vaknade av att jag knappt kunde andas, ställde mig i duschen och vred på KALLT vatten men så fort jag la mig igen kokade jag. Det kändes verkligen som att jag inte fick luft. Började nästan grina och gick ut på baksidan och vred på vattenslangen och satt och spolade den på mina ben. Då kom Johan ner med fläkt, madrass, kuddar och bäddade så jag kunde sova precis vid altandörren. Världens bästa! Då kunde jag äntligen somna!
Inatt kommer jag inte ens försöka sova på övervåningen, det är iallfall något svalare på nederväningen och där kan jag ha båda altandörrarna öppna. Men jag inte ha sån här värme längre, inte på nätterna iallafall. Nog klagat! Nu ska jag passa på att vila lite medan Tyra sover.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Men usch stackare! Jag känner också hur jobbig denna värme är och jag är då inte ens i närheten av dina veckor, lider med dej. Vila och Svalka när tillfälle ges och drick vatten!!

Sköt om er, KRAMAR

2010-07-13 @ 07:28:13
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: madde

Hej! Hur mår du och magen? Och resten av familjen också för den delen?



Nu har det blivit svalare, men jag tycker faktiskt att det har kommit lite väl mycket regn nu ;D



KRAM

2010-07-29 @ 22:00:30
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: Frida

Nu längtar du väl lite efter värmen igen? Det gör iaf vi, tänkte ju komma förbi och bada i er lilla pool någon dag!? Hur är det annars?

Kram F

2010-07-31 @ 21:49:20
Postat av: Erika

Hoppas allt är bra med er & magen?



Kram

2010-08-01 @ 11:22:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Hoppas ni har det bra i sommarsverige! Du har fått en välförtjänt bloggaward av mig så det får du spana in när du har tid över!



Herregud, bebisen kanske redan har kommit och här går jag på och tjatar om någon award. Ser fram emot en uppdatering från er...



Kram på er! /K

2010-08-03 @ 18:34:38
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0