Mysig måndag


Lilla Leona som bjöd på ett halvleende mellan sovpauserna. "Bara" 12 veckor kvar för mig nu, eller mindre... eller mer ;-)

Dagen började redan klockan sex när Tyra vaknade men tack vare världens bästa fick jag somna om igen. Johan tog Tyra till dagis och jag vaknade tre timmar senare. SKÖNT!
Strax efter 10 fick jag besök av en kollega och hennes fem veckor gamla dotter. Så liten, så söt och SÅ gott hon luktade. Bebislängtan blev ju inte direkt mindre...
Vi fikade med glass och jordgubbar och hann med en hel del förlossnings- och bebissnack innan de åkte iväg på studentfirande och jag till IKEA. Så nu har vi bytt ut spjälsängen i Tyras rum till en "riktig" säng. Var lite orolig för läggningen nu när hon själv kan gå i och ur sängen men det funkade jättebra. Vi sa godnatt som vanligt, sedan klev hon upp en gång och jag var tillbaka med henne i sängen. Nu har det varit tyst länge så jag antar att hon sover gott. Ska strax smyga lite på henne... som alltid innan jag lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Heléne

Förstår att du längtar ännu mer nu när du fått snussa på en liten en :)



Skönt att hon somnade fort i nya sängen... gick bra för Isa oxå när vi bytte, lite spring men inte alls så mycke som ja tänkte mig.



Går bra för Isa me lillasyster... men vänta som man måste göra nu ibland är väl inte så jätte skoj om hon inte är på humör! Sen ska de göras samma saker me henne som me bebis. Men hon är så go å ger massa me pussar till lillsyrran, så gulligt!

Kram

2010-06-07 @ 21:17:18
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack! :) känns riktigt kul o spännande :) Kul med så många bloggvänner som man oxå får följa med hihi! Din måndag ser verkligen super härlig ut. Bebis mys o Ikea shopping :! Hoppas natten går bra för stortjejen! 12 veckor Shit låter jätte kort om du frågar mej hihi! Spännande :) Kramar

2010-06-07 @ 21:17:37
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja tänk att du snart har en sådan där liten go bebis hos dig, tiden går så fort. Ska bli spännande att följa dig här på bloggen och jag är så nyfiken på den lilla i magen ;o)



Kram och sov gott

2010-06-07 @ 22:24:25
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: madde

Åh bebismys :D



Vi har köpt våra altanmöbler på Em-möbler. De var något dyrare än vi hade tänkt oss, men eftersom det bara var dessa som var "helt rätt" för oss så fick det bli dem :D



KRAM

2010-06-07 @ 22:25:41
URL: http://madeleinemis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0