Mysig dag med mysig tjej!




Imorse plockade vi fram leran, och den kan hon sitta länge med. Korten är dock inte från idag utan tagna förra veckan.


Godkväll!

Efter en helt underbar dag har jag nu landat i soffan framför VM-fotbollen. Jag har varit hemma med Tyra eftersom hon har ögoninflammation men förutom gegget i ögonen är hon precis som vanligt. Jag verkligen ÄLSKAR att umgås med henne, för nu kan man verkligen umgås. Hon pratar, sjunger och är helt underbar. Njuter lite extra av henne eftersom det ganska snart kommer finnas en liten som konkurrerar om uppmärksamheten. Konstigt det där, att det ska komma en till liten person att älska lika mycket.

Börjar undra om graviditetshormonerna börjar sätta in nu? Jag har blivit så glömsk och slarvig. Just nu vänder jag upp och ner på halva huset på jakt efter papper från Försäkringskassan och min blodgruppering. De finns ingenstans! Antingen har jag lagt dem på ett väldigt strategiskt ställe eller slängt dem(?!) ... så irriterande. Borde kunna skriva ut blodgrupperingen från jobbet imorgon, men det är ändå inte likt mig att vara så slarvig. På tal om jobbet förresten...  Imorgon är det sista dagen, på väldigt, väldigt länge...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0