Lediga Måndag!



Vaknade redan innan klockan sju men låg och slumrade till strax efter åtta innan jag klev upp. Jag är helt enkelt inställd på morgontid, skönt det i och för sig. Har intagit frukost och satt på en tvättmaskin och ska strax ge mig iväg på en promenad. Laddar just nu iPhonen med en massa grym musik. Kan dock irritera mig på att det inte går att lyssna på radio utan att vara uppkopplad mot nätet.

Första lediga dagen på första lediga veckan. Just nu är det molnigt, men om man ska tro meteorlogerna kommer kommande dagarna bjuda på riktigt fint väder. I Like! Kanske blir det en midsommarafton utan det nästintill obligatoriska regent? Tänkte skriva att jag knappt kommer ihåg sist jag firade en midsommar utan åtminsone lite regnstänk, men det var ju bara förra året. Vi "firade" nämligen midsommar på Gran Canaria, minnet är bra men kort!

Hoppas att ni har en härlig måndag allihop! Kanske har ni redan, eller börjar kanska räkna ner till, semestern?!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Vad härligt med promenad! Jag tycker det trycker på lite för mycket neråt så jag kan inte promenera :-(



Det ser ut som det ska bli en solig midsaommar, så skönt :-)



Ha en fin tisdag,

kramar!

2010-06-22 @ 10:18:13
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0