Dagen so far..






Nu lyssnar jag på Sommar i P1 med Per Holknekt och äter tonfisksallad. Lyssnar ni? Var inte så hungrig så jag tänkte bara ta något lätt, men hittade alltför mycket goda ingredienser i kylen och salladen bara växte och växte. Gott, men hjälp vad mätt jag är nu! 

Perfekt med lite moln på förmiddagen, så att man tar tag i lite vardagsbestyr också. Hann titta in på Polarn och Pyrets rea så nu har bebis fått sitt första plagg. Så mini, mini...

När jag lämnade Tyra imorse så berättade personalen att de glömt säga att Tyra inte sov middag igår. Haha, det listade vi ut strax efter att vi kom hem. Jag sa till Johan när klockan var fem att det finns inte en chans att Tyra sovit på dagis idag. Detta humör... hon somnade snabbt iallafall, mitt i en mening när klockan var 18.30. Hon behöver sin vila på dagen!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hej hopp!



Håller med dig om att det är perfekt med molnen, skönt att vara inne med gott samvete och stöka undan lite av varje. I morgon ska det fina vädret vara tillbaka :-)



Åh har Pop rea, älskar deras kläder!



Ha en bra dag,

kramisar!

2010-06-30 @ 15:39:41
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0