Busy week


Bild från helgen, Tyra skulle absolut ha sitt nya linne på sig . Prova, prova mamma!

Oj, det har redan gått en vecka sedan sista inlägget, tiden rusar!

Jag klarade mig inte från magsjukan som Tyra hade. Slutet av förra veckan gick jag runt med ett konstant illamående, noll aptit och ont i magen. Det känns som att jag har världens sämsta immunförsvar, tre gånger (TRE!!!) har jag varit magsjuk i år, jag som aldrig blir sjuk. Men nu är jag iallafall i form igen. I helgen har vi fixat med altanen, utemöblerna har kommit och vi har planterat lite blommor. Vi hann också med besök och fika av Tyras fina gudmödrar.

Har varit ledig igår och även idag och nu sitter jag med examinationsuppgiften som ska in om en vecka. Hade tänkt sitta igår också, men då hade dagis studiedag och stängt (vilket jag nästan glömt) så jag och Tyra spenderade dagen på lekland i stället. Nu gäller det att fokusera! Inte blogga ;-) Tänkte försöka njuta lite av solen idag också men först ska jag möta upp Johan inför barnmorskebesök och lunch efter det. Ni ser, fokus är inte alltid min starka sida ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0