Söndag, BF +4



Godmorgon! Vi fortsätter denna söndag och helg med plan B, dvs sovmorgon och god frukost. Ingen bebis på G idag heller med andra ord. Istället har jag njutit frukosten med alldeles för många skivor av Saltå Kvarns valnötsbröd med anis och fänkål. Stannade på deras bageri strax utanför Södertälje igår och köpte bl.a bröd och mandelbiscotti med choklad som ska provsmakas senare under dagen.

Förhoppningsvis ska vi kunna fördriva denna söndag också, även om det känns som att någon lagt på X antal timmar på varje dygn. Jag förstår numera de som sagt att varje dag efter BF känns som en vecka. Jag har alltså gått en månad över tiden idag, och är i v. 45. Föstår ni att jag är less?




Kommentarer
Postat av: Emmy

JAg förstår att du är less.. jag gick över 13 dagar med Ture. det var en eeeeeeeeeeeeeeeevighet!

2010-09-05 @ 10:43:10
Postat av: lena och Tilde

förstår dig, jag gick bara över 3 dagar men det var tillräckligt :-) mysigt med goood frukost

2010-09-05 @ 10:46:06
Postat av: Ulrika

Tur att ni tar er för och åker på lite utflykter då =) Trosa verkar hur mysigt som helst...har sett flera bloggare som varit dit under sommaren, men att trngas slipper man ju helst =) Håller tummar och tår för att bebis dyker upp idag =)

2010-09-05 @ 10:48:53
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Ja håller me dej!

Frustration.. BF +3 Men de e jävligt ändå!

Blir en tur i Haga Parken idag så kanske man kan gå igång de.. Sambon säger dock att jag får gå lite före så går han ikapp mej. Vet inte vad han menar, att det går lite sakta nu eller? :-p



Va fäen, kom igen nu bebisar!

2010-09-05 @ 11:01:26
Postat av: Elin

Emmy: Jag ska sluta klaga... ;-) 13 dagar ÄR en evighet!



Lena och Tilde: alla dagar över BF är för mycket :-)



Ulrika: ja det var mysigt att vara iväg en stund. Dock går det en massa pengar när man måste fördriva tiden ;-)



Ulrika: så ingen bebis för dig heller än? Våga föda innan mig säger jag bara ;-). Ha en mysig tur i parken, och ge sambon en spark i ändan för den kommentaren! Vi går väl i samma hastighet som vanligt, eller hur?!



Kram

2010-09-05 @ 11:49:06
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vet hur du känner dig, gick ju 14 dar med Sigge och 12 med Elis, varje dag - och natt är en evighet! Konstigt nog glömmer man ju det så snabbt bebisen är här, du gör helt rätt som äter gott, sover och gör det bästa av dagarna! Tänker på dig och hoppas på en bebisuppdatering här snart :-) Lycka till!!

2010-09-05 @ 12:58:54
URL: http://livetmedsiggeochelis.wordpress.com
Postat av: Frida

Lider med dig, här var det 8 respektive 9 och då sa alla att man inte alls skulle gå över lika mkt med andra, tjena. Men man ska såklart inte klaga....

Hörde att Salt o kvarn öppnat en butik på söder, gott, gott!

Stor kram, på tisdag är ni 4 ;-)

2010-09-05 @ 19:17:11
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com
Postat av: sandra

Förstår att du är less!

2010-09-05 @ 19:38:06
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Erika

gott! har funderat på at klicka hem deras musli över nätet men helt gllömt det ska göra det nu :-)



kram!

2010-09-05 @ 20:19:28
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Bella

Kan bara föreställa mig hur otålig jag varit i din situation, jag hade nog gått och blivit lite halvt galen av väntan så väntan avundas jag dig inte, men så spännande det ändå måste vara att veta att inom några dagar så har du blivit mamma till ett nytt litet liv :) Håller alla tummar för att det nu inte är många timmar, dagar kvar!!



Kramar Bella

2010-09-05 @ 20:58:30
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Elin

Frida och Jenny: jag tänker faktiskt på er flera gånger om dagen. Det är i samband med att jag även tänker att det inte kommer någon bebis självmant. Ni tänder mitt hopp :-) Hoppas att vi kan ses med alla våra stora och små snart! Kram



Bella: Stor Kram!



2010-09-05 @ 21:55:43
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag är själv på bf+12 idag så jag vet hur du känner ;) Hoppas du inte behöver gå lika länge som jag!!

2010-09-06 @ 18:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0