Dagens shopping!

Det blev en tur till stan för att kika lite julklappar. Jag passade även på att handla lite småsaker till mig eftersom jag "sparade" pengar genom att färga håret hemma! Hihi!
Sprang inom Cubus och köpte "hanky panky kopiorna". De duger bra för mig! Att du får fyra stycken för samma pris som EN HankyPanky trosa gör ju inte saken sämre. En mössa, skinnhandskar, och litet annat jox fick också följa med hem. Tyra fick två pymamaser och ett par vantar med snöre att dra igenom jackan/overallen.



På vägen hem pep vi in på mysiga butiken Artiklar på Fleminggatan. Klämde och kände på lite olika saker från märket RICE. Men GE mig! Guud vad mycket fint.




Bilder: Privat samt från Rice

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser att du har en söt liten Tyra hur gammal?

2008-12-04 @ 21:19:14
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har fått en award hos mig!

Kram kram

2008-12-04 @ 21:50:43
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0