Trädgårdssug!


Jag är såå sugen att shoppa dessa fina små blommor och sätta i små vaser/krukor. Hela Skansen var pyntade med pärlhyasint och påskliljor, jättevackert!

Denna dag har gått i lugnets tecken, ganska skönt med tanke på kalas igår och Skansenbesök i fredags. Vi har varit ute på promenad och tog även en tur till lekplatsen. Tyvärr så tror jag att Tyra håller på att bli förkyld, hon har varit lite gnällig och har vaknat någon gång ikväll och varit ledsen. Vi får väl se hur formen är imorgon? Då kommer iallafall mormor hit och firar i efterskott.

När vi var ute på promenaden kikade vi på hur fint alla gjort i sina trädgårdar och altaner, jag blir sååå sugen på att ta tag i våran, men jag vet inte var jag ska börja. Har sett en bok som heter "Hjälp jag är med trädgård", kanske borde införskaffa den, för det är lite så jag känner!


Kommentarer
Postat av: Sue

Ja det där med trädgård är ett pågående jobb heeeeela tiden!

Jag känner nästan för att ge upp hela tiden!



Pärlhyacinter är ju s¨vackra!

Klart att du ska de!!!!



Kram på dig hjärtat!

2009-04-19 @ 22:18:29
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Så vacker bild!



Grattis till lilla Tyra-Myra på ettårsdagen, i efterskott! Hon ser urnöjd ut med sin present, ha ha! Smart att köra på både köpt och bakat när det är många gäster. Här blev det faktiskt en köpt prinsesstårta! =)



Godnatt, kraam!

2009-04-19 @ 22:40:06
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Linda

Spännande med trädgård, men shit vad jobbigt ändå. En hel del jobb bakom en fin trädgård trots allt. Boken kanske kan vara bra, hihi :)

2009-04-20 @ 19:56:59
URL: http://www.lindakyro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0