Gårdagen...

Gårdagens bild på mig, innan jag åkte iväg på kräftskiva tillsammans med kollegorna.

Vi hade en fantastisk kväll hos kollegan Pia igår. Vi satt ute på deras altan hela kvällen och halva natten... Vi åt och drack en massa gott och sjöng både en och två snapsvisor. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen eftersom kamerabatteriet tog slut sekunden innan jag skulle iväg. Jag hade GÄRNA haft kameran i högsta hugg mot slutet av kvällen då det bjöds på "underhållning" och jag låg dubbelvikt av skratt! Helt enkelt en TOPPENKVÄLL!



Kommentarer
Postat av: jessi

Vad fin du är på bilden! Låter härligt med en kväll med goa kollegor, roligt att skratta o ha skoj ihop!



kram

2009-08-30 @ 23:24:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

Vad fin du är på bilden! Låter härligt med en kväll med goa kollegor, roligt att skratta o ha skoj ihop!



kram

2009-08-30 @ 23:24:08
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0