Sista dagen!


Det blev en enkel men god mozarellasallad som igår fick dekorera det vita fatet.

Majs, kött, kyckling, champinjoner, färsk sparris, paprika, sallader... Vi hade mat till ett mindre kompani, och ändå var vi bara fyra personer, ja och så Tyra såklart! Men så gott det var med en massa olika rätter, jag älskar grillat, lite tråkigt att det snart är slut på grillsäsongen..
Efter att vi hade ätit satt vi uppe länge (igen!) och spelade spel, jag har verkligen glömt hur kul det är! Jag hade också glömt hur fruktansvärt arg man blir när det inte går som man tänkt sig. Dålig förlorare? Jag? Nej aldrig!

Dagen idag startade lite konstigt. Det blev inte många timmars sömn när Tyra vaknade strax före sju, så när Johan vaknade gick jag och la mig. Sov i nästan två timmar, så min dag har nyss börjat... igen. Funderar på om vi ska ta en sväng in till stan, stranden eller bara hänga i trädgåren. Svåra beslut att fatta denna sista semesterdag!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack!

Vad läckert det ser ut, vad jag gillar dessa tallrikar ;o)

Dagen har varit kanon, nu väntas arbete imorgon efter fyra veckor semester, suck!

Ha en bra kväll



Kraam

2009-08-09 @ 17:56:22
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ni verkar ha haft en riktigt trevlig sista semester helg. Och massa god mat, precis som de ska :-)

Njut av kvällen, här är en till som ska tillbaka till vardagen imorn. Men innerst inne tycker jag nog det är helt ok :-D

Kramar

2009-08-09 @ 20:24:17
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0