Fint fat!


Mitt nya fina Stig Lindberg-fat som jag fyndade på loppis utanför Kalix i somras. Tror att jag betalade 100kr för det men jag hade kunnat betala mycket mer än så, I LOVE IT!!

Vilken dag! Om det var varmt igår vet jag inte vad jag ska säga om idag? Det har inte blivit så mycket gjort idag, dels pga värmen och sen var vi uppe alltför länge igår kväll. Vi hade kompisar över och vi satt och spelade spel halva natten. Nåja... till kl. 01 iallafall, men så är man ju småbarnsförälder också ;-)

Från imorgon är det slut på min semester, "bara" helgen kvar innan jag börjar jobba igen. Det känns nästan som om jag varit på ytterligare en mammaledighet eftersom jag varit ledig i 2 månader. Hur fort har det inte gått? Och hur ska jag i fortsättningen klara mig med fyra veckor? 
Nu väntar lite välling för Tyra, innan hon lägger sig. Efter det ska jag tända ljus och äta plommon från trädgården som just nu ligger i mitt fina fat.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vilket fynd!

låter smarrigt med plommon, skulle gärna ha ett plomonträd hemma hihi =)

förstår att det varit skönt med 8 veckor tillsammans med familjen!



kram!

2009-08-07 @ 21:55:54
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: jessi

otroligt fint fat, såå fin färg o form!



kram

2009-08-08 @ 10:14:35
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: jessi

otroligt fint fat, såå fin färg o form!



kram

2009-08-08 @ 10:15:11
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0