9 februari

Det blev inget besök på öppna förskolan idag, men den finns ju kvar. Frida ringde vid lunch och frågade om jag ville träffa henne och Jenny med tillhörande barn, och det är ju klart att jag ville! Frida kom hem från Kanarieöarna i lördags och var allldeles sådär brun och fräsch, jag kände mig  mest som ett levande lik brevid henne. Det finns nog ingen månad jag avskyr så mycket som februari. Då är jag så less på vintern så att jag inte vet var jag ska ta vägen. Januari då är det nytt år och fortfarande helt ok med snö och kyla och mars är en vårmånad då det börjar bli ljusare, men februari.... USCH!! Ska dock försöka njuta av dagarna som återstår av februari eftersom jag börjar jobba i mars. Konstig tanke. Jag jobba? Nej det kan väl inte stämma? Eller?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja, det måste kännas konstigt att börja jobba... Buhu. Men lillan får väl det toppen hemma med pappa då eller?

Kramis

2009-02-10 @ 09:31:42
URL: http://misskattis.blogg.se/
Postat av: SOFIA

håller med... februari är inte en av de bäst månaderna.. man längtar bara till våren..



kram

2009-02-10 @ 19:01:13
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0