Soft start!

Vi kör en lugn morgon här som vanligt. Tyra leker på golvet med gårdagens reklam och jag försöker vakna med lite kaffe. Det är underbart väder ute, jag kan inte säga annat, hur gärna jag än vill ha vår. Jag älskar alla årstider och skulle inte vilja vara utan någon, men det är väldigt sällan jag njuter av den årstiden som är. Är det vinter så längtar jag efter varm sommar och när sommaren kommer kan jag börja längta efter en kall solig vinterdag. Men nu vill jag FAKTISKT bara ha VÅR!
Bokrean börjar idag och jag funderar på om man ska ta sig en titt?  Frågan är bara om kombinationen första dagen på bokrea+barnvagn är en vinnande kombination? Kankse klickar hem något istället?
Ska ni besöka bokrean?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag ska, absolut - MEN inte när jag är höggravid, tack och lov varar den till mitten av Mars, så jag har nog en chans ändå :)

2009-02-24 @ 10:36:38
URL: http://yozefin.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Vad härligt slappt det ser ut :) Bokrean, ja... Tänker inte rusa in till stan, men någon dag ska jag definitivt kika och se om jag hittar nån bra bok :)



Hoppas du & lilltösen har en fin tisdag!

2009-02-24 @ 12:35:47
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Snart är det slut på dessa lugna och sköna mornar.. Jobbet väntar runt hörnet :)

2009-02-24 @ 12:57:44
Postat av: SOFIA

Just det ja, bokrean börjar idag.... ska nog ta mig en kik...



2009-02-24 @ 14:50:08
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0