Boktips!

Denna fina bok köpte jag när Tyra var nyfödd, Bästa boken om mig- inte så lite kaxig. Det är en fylla i bok där man skriver allt ifrån hur föräldrarna träffades till hur man var i trotsåldern och vilken mat man tyckte bäst om. Jag tycker mest om den för att den inte är så "pluttinuttig", fylld av Nalle Puh eller annat tjafs... Snygga illustrationer och roliga kommentarer! Perfekt doppresent eller gåva till nyblivna mamman!



Såhär ser en sida ut i Tyras bok. Här sitter hennes födelseannons samt fotbandet från BB



BIld: privat samt från Barnbyrån

Kommentarer
Postat av: Emmy

2009-01-30 @ 18:06:32
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ture har en likadan, verkligen jättefin! tror jag köpte den när jag var vecka 20 eller nåt haha framförhållning ;-)

2009-01-30 @ 18:07:38
Postat av: Heléne

Den är super fin! Har tänkt köpa den... men har inte blivit av!! Får bli ändring på de!

2009-01-30 @ 20:12:56
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0