Lyxig lunch!

Idag efter att vi släppt in killarna som ska slipa parketten, bestämde vi att vi skulle käka lunch på LUX. Jag och Johan varit där förut och både ätit lunch och middag men det var första gången för farmor och farfar. Tyra har faktiskt också varit där förut, när hon var riktigt liten och låg och sov i vagnen under hela middagen. Det var kul att få äta tillsammans på denna riktigt fina restaurang, som bara ligger ett stenkast från lägenheten, innan vi flyttar. Maten var som vanligt ljuvlig, även om jag ätit bättre där. Idag blev det kumminstekt fläskkarré från Domta gård med syrad vitkål och äppelmos för hela sällskapet.

Här är jag, Filip (morbror), Johan  och morfar och äter GOD mat medan Tyra sover sött i vagnen.
Här är hon endast 3 veckor gammal och jag är ganska mycket tjockare ;-)

Maten idag, MUMS!

Världens bästa tjej som var en dröm att ha med sig idag. Hon satt och lekte med sin plastleksak och fick lite bröd att tugga på. Hon var hur nöjd som helst!
Mot slutet fick vi busa liiiite iallafall!

Innan vi gick hem slank vi in på LUX dessert och choklad (missa INTE om du är på Lilla Essingen!) och köpte efterrätter. Det blev Hallontiramisu och Chokladdessert med cashewnötter och choklad från Venezuela i tre härliga lager.


Kommentarer
Postat av: SOFIA

SER ju galet gott ut!!!!... gaaah... helt fantastikst gott ju!!!!...



Måste ha!!!



Kramar

2009-01-20 @ 21:10:15
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för tipset! Den där efterrätten såg verkligen delicious ut :)



Trevlig kväll!

2009-01-20 @ 21:25:27
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Filip

Fan va däckad jag var av allergi där... huga!

2009-01-20 @ 22:13:01
Postat av: Erika

mums den desserten skulle jag inte säga nej tack till :) och vad söta ni är!

2009-01-21 @ 15:15:29
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Kristin

Dom där efterrätterna såg verkligen mumsiga ut! Måste nog baka en kladdkaka nu :)

2009-01-21 @ 19:33:43
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0