På biblioteket

Åter från föräldragruppsträffen som idag var på biblioteket. Tänk er sex 9-månadersbebisar på ett bibliotek så förstår ni ungefär hur det var. Ett mindre kaos, ja! Det hade säkert fungerat utmärkt med lite kompromissande från bibliotikarien, men hon hade sitt manus som hon körde på. Haha! Jag kan säga att varken Tyra eller hennes polare var speciellt intresserade av att höra om Stockholmbibliotekens historia. Jaja, vi fick en bok att ta med hem, så det var ju bra.
Nu ska jag sätta fart med maten här, det blir tacos. MUMS!

  

Efter ca tre minuter var det TRÅKIGT att sitta i knät. Nere på golvet var det mer fart!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka roliga bilder :-)

2009-01-12 @ 18:50:11
Postat av: Frida

Kan inte tänka mig att barnen var intresserade av biblioteket nej, men dom ser ut att vara lugna och snälla i alla fall :) Tyra är förresten hur söt som helst!

2009-01-12 @ 20:37:44
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh va gott med Tacos. Mums!

Då vet jag och Lucas vad vi har att se fram emot på vårt bibliotek besök :)

2009-01-12 @ 22:13:16
URL: http://blogg.passagen.se/tess_fremin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0