Börja om från början...

Vi har haft strålande sol idag såTyra och farmor har varit ute en lång stund: Jag och Johan sliter med hallen, så arg jag blir på de som har bott här innan. Ingenting är gjort rätt så oavsett vad vi ska göra så får vi börja om HELT från början! Det värsta var när vi skulle ta bort en fönsterbräda och ser att den är staplad med ihopvikta kartongbitar samt fastsatt med trolldeg (!). Jag skrattade så att jag höll på att dö när jag såg vad Johan kom ned med, haha!
Vi hade hoppats på att kunna tapetsera i helgen men det verkar som om vi får vänta någon dag med det. Förhoppningsvis blir det klart till tisdag då lister och dörrfoder ska läggas i hela huset!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahahaha, ja alla sätt är bra utom de dåliga... men trollldeg!?? Hahahahahahaha igen...

Härligt med sol iallafall!

KRAMAR

2009-03-01 @ 19:17:00
URL: http://misskattis.blogg.se/
Postat av: Heléne

Ja herregud va en del hittar på!!! Han som bott i vårat hus tidigare har oxå haft sina egna lösningar på många saker!

Kram

2009-03-01 @ 19:59:12
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Tess

Trolldeg?? haha det var nog det värsta jag hört. Vi slet också ner allt i min förra lägenhet då det varit lite liknande saker. Jobbigt, men det blir ju såå bra när det väl är klart!

2009-03-01 @ 20:30:12
Postat av: Anna

Ja man tager vad man haver ha ha! men trolldeg??Hallå!?!

Hoppas det blir bra när det blir klart!

Kram kram

2009-03-01 @ 20:49:58
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0