Ledig dag idag!

Det blev en bio igår istället. Vi åkte iväg och såg Män som hatar kvinnor efter att Tyra somnat. Johan som inte läst boken tyckte att filmen var bra medan jag blev lite besviken. Men så brukar det ju vara, att boken är bättre än filmen. VI fick lite kvalitétid ändå jag och Johan, även om det inte blev som vi först planerat.
Idag är jag ledig, SKÖNT! Jag hade hur mycket som helst att göra på jobbet igår så en ledig dag kom mycket lägligt! Jag skulle kunna tänka mig att ha tre-dagars veckor alltid! ;-)
Nu ska vi ta det lite lugnt härhemma, sedan ska vi fixa lite ärenden inne i stan och träffa Jenny, Frida och Carro med tillhörande barn. Det ska bli så roligt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag vill också se filmen men är lite rädd att jag ska bli besviken... boken var ju sååååå bra!

Mysigt med lite tid bara ni två :-)

Kramar till dig

2009-03-05 @ 18:58:34
URL: http://misskattis.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh jag vill så gärna se filmen, har läst alla böcker och älskar varenda en. Jo men så är det ju tyvärr nästan alltid, att boken är bäst. Men lite sevärd var den kanske? hoppas

2009-03-06 @ 10:51:51
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0