Trött!

Det kommer att bli en tidig kväll ikväll. Jag sitter  redan nu och blinkar och försöker hålla ögonen öppna...
Det var en trött Elin som gick upp en timme "tidigare" imorse. Jag som tycker att man får lite sömn i vanliga fall när man jobbar kväll-dag sov mindre än minst och sämre än sämst inatt. Tror det blev 4,5 timme inatt och jag vaknade ca 1 gång i timmen. När Tyra sedan vaknade och ville ha välling 5.30 (4.30 gammal tid) var det ju bara att stiga upp...Fel helg att jobba kan jag säga, haha men som tur vaknade jag till efter ett tag... Vi hade besök igår när jag kom hem så jag blev uppe ett tag och kikade på fotbollen med dem, får kanske skylla mig själv? Som tur är har jag nu några "lediga dagar" så snart är jag nog människa igen ;-)
Hoppas att ni alla haft en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ja nu är det kaos ett par dagar, kroppen är ju liksom inställd efter jordens dragningskraft och inte efter en klocka suck :-)

ha en härlig vecka!



KRAM

2009-03-29 @ 21:42:52
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0