På promenad

Tyra och jag har nyss kommit in efter en härlig långpromenad, det är så mysigt att gå när det är alldeles tyst och allt man hör är fågelkvitter. Vi gick längs en brandväg där inga bilar får köra så det var helt knäpptyst! Jag brukar alltid ha iPoden laddad med musik när jag går, men idag tog batteriet slut ganska snabbt efter att vi gått hemifrån, så det blev bara jag och mina tankar. Ganska skönt det också även om jag föredrar musik eller ljudböcker när jag går.
Nu sitter jag och funderar på vad kvällen ska erbjuda i matväg. Det lutar åt lax med rucolapesto, det låter väl gott?

På väg hem gick vi förbi en hästhage, Tyras ögon blev STORA när hon såg hästarna! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Erika

det är mysigt med promenader =)

2009-03-22 @ 20:00:26
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0