Vårkänslor!


Med i BB-väskan som stod packad för ett år sedan fanns det bl.a. ett set mini-flaskor shampo och balsam från phc.


Dagen idag har bjudit på underbart vårväder, trots blåsten så var det härligt ute. Vi tog en ganska tidig promenad, jag och Tyra, och var på plats för shopping lagom till öppnandet. Uppdraget var att hitta ett par ute-byxor till Tyra, jag har letat som en tok men det är svårt att hitta vattentäta byxor i små storlekar som inte är galon eller täckbyxor. Blev därför överlycklig när jag fann ett par marinblå, tunna vattenavvisande byxor i strl. 74 på KappAhl. Det är en affär som jag ofta glömmer bort, men det fanns mycket fint till små killar och tjejer.

Tyra somnade sedan lägligt så jag fick strosa runt och kika på saker till mig, en jeansjacka stod och står fortfarande på shoppinglistan. Inne på Kicks fann jag en hair-mask från phc, Doften från den skickade mig direkt tillbaka ett år i tiden, till Södersjukhusets BB-avdelning så det var självklart att den skulle med hem. Att både shampo och balsam är hyfsat billigt och enligt mig, riktigt riktigt bra är ju ett trevligt plus ;-)

Nu har jag precis diskat ett stort berg av disk (vår diskmaskin vill för tillfället inte vara med), plockat undan dagens skörd av leksaker på golvet och ska strax gå och lägga mig. Imorgon är jag en working-mom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0