Gomorron gomorron!


Tyra "in action" som vanligt!

Jag fick sovmorgon imorse eftersom jag ska jobba senare idag och vaknade strax efter 8.30 av Johan och Tyra som härmade djur. Hon är såå duktig vår lilla tjej, nu kan hon härma får, kossor och hundar. Hon sover nu sedan någon timme tillbaka efter att ha röjt järnet under morgonen. Hennes rutiner är minst sagt ur spel sedan ett par dagar tillbaka, så det är bara att hålla i sig och försöka hänga med!

Det regnar ute idag igen, men jag är såå glad att det var sol igår eftermiddag när bästa Jenny blev fru. Hoppas att dagen och kvällen var helt fantastisk, vännen!
Igår blev också en av mina allra bästa vänner mamma igen. En liten Alfons kom till världen, tiidigt på morgonen och jag LÄNGTAR tills jag får kika på underverket!

Stor gårdag igår med andra ord! Dock inte lika händelserik för oss men vi hade en superkväll med vänner och grillade hamburgare ute på Ingarö. Inte fel det heller ;-)

Kommentarer
Postat av: Sue

Mmmmm låter super gott med grillade hamburgare....

Här skiner solen faktiskt idag och det är varmt och gott!



Ska snart ut och lapa lite hihihi



Många kramar till dig gullet.....så söt hon är din lilla skrutta!!!

2009-05-10 @ 12:25:53
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Erika

hihi ja det är klart, alla föräldrar tycker väl just sitt barn är "the cutest" =) ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-05-10 @ 20:11:00
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna

Men hur söt kan man va?? Hon ser så härligt ruffstokig ut haha Casper brukar kika så där med å skrattar härligt när han ser att man härmar honom :)



Mysigt att träffa bebis, kan inte komma ihåg att ens eget lilla busfrö varit sååå litet!



Kram

2009-05-10 @ 21:15:15
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack gulliga du!

2009-05-10 @ 21:40:39
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Marih

Tusen tack för gratulationerna..

varit så fruktansvärtdålig på att uppdatera,lilla Amanda tar all min tid just nu.Men ska försöka bli lite bättre på uppdateringar i fortsttningen..

Ha en fortsatt fin dag o hoppas solen skiner hos er också!

2009-05-12 @ 13:03:10
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: STYLE & LIFE by LEIA

Nä men sötaste!!!!! lova att hör av dig om du har vägarna förbi uppsala så jag kan para ihop henne med min lilla prins;)



Och gårdagens shopping får mycket väl godkänt:)



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0