Host!



Efter att ha skjutsat Johan till ett möte, blev det lite småshopping men nu är jag hemma igen. Mår inte alls bra, fryser, hostar och känner mig allmänt risig. Duntofflor, varma koftan och apelsin-kaktus te är mina kompisar idag.
Förkylningen kom som ett brev på posten i söndags när jag nämnde att jag inte varit förkld på länge. Får väl skylla mig själv kanske, sa samma sak för något år sedan och vips så låg jag magsjuk dagen efter. Att jag aldrig lär mig?!
Nu ska jag dricka upp det sista av mitt te och gå och vila en stund innan jag hämtar lilla pratmaskinen på dagis!


Kommentarer
Postat av: Sue

Usch stackare!

Inte svinis väl? Hoppas verkligen att du kryar på dig sötaste!



Jag tog sprutan förra veckan och imorgon tänkte jag gå och vaccinera barnen!



Ha det så gott och ta hand om dig!

2009-11-10 @ 16:40:37
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tråkigt att du blivit sjuk, hoppas du snart mår bättre :o)



Kraam

2009-11-10 @ 20:45:18
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Frida

Krya på dig! Jag känner mig också dålig........ Det är verkligen så att man inte ska säga, det var länge sedan eller ngt liknande. För ett tag sedan sa jag att åh, vi har inte haft VAB någon gång och dagen efter var vi hemma med Adam..........

Kram F

2009-11-10 @ 21:17:08
Postat av: Maria

KRYA PÅ DIG!! Kramen

2009-11-10 @ 21:30:25
URL: http://fruengstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0