Pyssel hemma




Idag har jag bara tagit det lugnt hemma. Jag har förhoppningsvis målat färdigt stolen, plockat lite och kollat igenom sommarens foton. Skrev ut några utav dem och satte in i ramar. Jag och Elin pratade om det igår, att man oftast har en massa fina bilder instängda i datorn som ingen ser, men idag har några av mina fått komma ut. Vi har en liten fotoskrivare så det är bara dumt att inte utnyttja den till alla fina bilder.
Jag fick även ett paket på posten idag, en sak som jag köpte på den underbara butiken Grandma´s i Göteborg. Jag glömde kvar den hos våra vänner men nu ska den finna sin rätta plats i Tyras rum.

Tror att jag tar en promenad till dagis strax och hämtar min lilla myra. Hon var lite ledsen imorse när jag skulle lämna henne, och nu LÄNGTAR jag. Det är som att hon först nu förstått att vi faktiskt lämnar henne och går, men de har inte ringt från dagis så jag tror att det har gått bra. Hon ville kanske bara ge mig lite dålig samvete? Nej, nu ska jag ge mig iväg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara bilder :) Och bra gjort där! Känner att jag också borde ta tag i det.. Snart så :)

2009-09-19 @ 22:18:28
URL: http://www.lindakyro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0