Tyra i vår Bugga



Någon frågade för ett tag sen hur jag tyckte att vår Bugaboo var storleksmässigt. Sorry att jag inte svarat tidigare men här är en bild på hur Tyra, som alltså är 16 månader, sitter i den.
Många upplever vagnen som liten men än så länge har Tyra det rymligt i den. Bilden lurar ögat lite eftersom sufletten är nedfälld och ryggdelen ser mindre ut än vad den är. I själva verket slutar ryggdelen ungefär där fotot slutar. 
Jag tror att vi klarar oss med denna vagn minst ett halvår, kanske ett år till, sen börjar den kanske bli trång. Men jag vet å andra sidan inte hur länge Tyra är intresserad av att åka vagn. Hon börjar redan tröttna efter ett litet tag och vill hellre gå brevid. Kanske skaffar oss en enkel sittvagn om hon ändå vill åka vagn om ett år?
Iallafall.. har man en 3-åring eller ett stort/långt barn kanske inte detta är den bästa vagnen men den har varit/är perfekt för oss. Om man bortser från allt strul vi haft med chassit, som i stort sett alla -08:or haft. Hoppas att de åtgärdat felet till alla er som funderar på att slå till på en Bugaboo nu.

Kommentarer
Postat av: Tella

snygga byxor Tyra har. vart har du köpt dem?

2009-09-01 @ 13:25:45
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Elin

Tella: Det är H&M´s jeanstights, superbra och billiga! Tror de kostade 79,50kr!

Kram

2009-09-01 @ 18:50:24
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Elin

Tella: Det är H&M´s jeanstights, superbra och billiga! Tror de kostade 79,50kr!

Kram

2009-09-01 @ 18:50:41
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Stina

Det var nog jag som frågade. Tack så mycket för ett helt inlägg om det! ;) Tyra sitter verkligen fint där och har gott med plats på längden. Thea (15 mån) är ganska lång för sin ålder, så tyvärr är vi nog lite för sent ute. Men till nästa "bebbe" blir det allt en bugga. Vi har sålt vår UJ och köpt en EL Scooter (ångrar mig :S men det är en annan femma) som hon även kan sova ute i med åkpåse och overall i vinter (bor i Luleå) utan att få det trångt och kan ha lite längre, men ack ack så trista dom är mycket roligare med en bugga som man kan ändra färg efter humör ;) Tusen tack iaf för svaret!

2009-09-10 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0