Ett barn blir till




Boken "Ett barn blir till" fick jag av min mamma när vi berättat att vi väntade Tyra.


Igår kväll vände jag upp och ner på halva huset för att leta efter den här boken. Den har tillsammans med både min och Johans kurslitteratur legat nerpackad i en kartong, så mycket visste jag, men var vi ställt kartongen tog ett tag att komma på.
Innan jag skulle somna låg jag och kikade i den och det är verkligen helt fantastiska bilder på fostret inne i magen. Det är häftigt att få uppleva allt igen!

Nu har vi en liten tjej som står och säger, Pappa bygger, Tyra UT. UUUT! Så det är bäst att jag lyder och gör pappa sällskap under altanbygget! Jag älskar att bara kunna gå ut på tomten, så skönt!

Ikväll ska det städas och fixas det sista inför imorgon. Jag hoppas även kunna slänga ett öga på "Luftslottet som sprängdes" som jag inte sett. Boken läste jag för så länge sedan att jag knappt kommer ihåg innehållet. Förmodligen ramlar en och annan bit på plats under filmens gång men spännande ändå...

Ha en riktigt skön lördagskäll allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0