EGO!




Kan ni ana magen? Första bilden är en relativt nygravid (v.12?), trött och lätt illamående mama påväg på kurs. Andra bilden är (v.19) innan vi skulle iväg på ultraljud i torsdags. Det är de bilderna som finns på mig under den här graviditeten.


Landade nyss i soffan och först nu känner jag hur trött jag är. Tyra vaknade fem imorse och är Tyra vaken så ska även hennes föräldrar vara det ;-). Trots den tidiga morgonen har jag haft massor av energi. Får tacka solen för det! Har inhandlat de sista presenterna, och påbörjat bakningen- cupcakes som får ligga i frysen till på söndag då de ska få god frostning på sig.

Efter dagis gick jag och Tyra och matade ankorna i parken som ligger i närheten. Kräsna rackare som totalratade våra kex, men Tyra tyckte att det var kul ändå.

Gick igenom bilderna i kameran igår och insåg hur lite bilder det är på mig i den. Jag är heltklart den som står bakom oftare än framför. Men några bilder där även jag är med vore ju kul, och efter graviditeten med Tyra så saknade jag faktiskt att se tillbaka på magen. Det är förmodligen inte alltför många gånger i sitt liv då man är gravid och jag vill kunna se tillbaka på den perioden när jag blir äldre! Så skärpning!



Kommentarer
Postat av: Tella

Vilka snygga outfits! mer sånt :)

Vet ni vad det är för kön på bebben?



ha en fin dag! kram

2010-04-13 @ 09:00:29
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Elin

Tella: Tack! Vi får se om det dyker upp några fler.

Vi vet inte om det är en kille eller tjej. Denna gången ska vi inte ta reda på det utan vi får se när det blir dags. Spännande!

2010-04-14 @ 18:15:50
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0