Valborgsfredag


Havregrynsgröt med äppelmos, färskpressad apelsinjuice, knäckebröd och kaffe.
Jag han njuta av ungefär hälften innan en olycka skedde i soffan. Sen var min min matlust borta kan jag säga :-)


Tyra slappar, i den nu rengjorda soffan, framför teletubbies. Det blir inget dagis för henne idag. Strax efter att hon ätit sin yoghurt kom allt nämligen upp igen. Hon verkar må bra ändå, så jag hoppas inte att det är någon sjuka på gång utan bara lite för mycket i magen.

Igårkväll när Tyra lagt sig satt jag och drömde mig bort. Surfade på resesajter och tittade på bilderna från vår Gran Canaria resa förra året, vi hade verkligen en fantastisk vecka i värmen. Inser dock att vi tyvärr inte kommer komma iväg i sommar... Det finns så mycket i livet att lägga pengar på och vi har nyss köpt bil och altanen kostar att bygga den också... Men det vore härligt. Jag får istället se fram emot oktober då vi åker en vecka till Frankrike, inte helt fel det heller.

Nu håller jag tummarna för att älsklingstjejen inte blir sjuk, och att jag också klarar mig. Ska nämligen jobba i helgen igen och även om jag inte är jättetaggad inför det väljer jag jobb 100 gånger hellre än magsjuka.

Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hoppas er lilla docka inte bli sjuk,

trevlig valborg!



KRAM Anna

2010-04-30 @ 18:31:12
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: jessi

Det låter ju härligt med Frankrike i oktober, det är ju skönt väder där så års så ni får nog en härlig resa dit.



Hoppas Tyra inte blev sjuk, stackarn.



KRAM

2010-05-01 @ 22:59:38
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0