Besök i vårt hus!




Inte världens bästa bild, men den enda som var på båda sötnosarna framifrån och där de inte var nakenfisar ;-)



Godkväll!

Idag har vi haft finfrämmande av Adam, Joel och mamma Frida. Det har busats, ätits glass och badats så det var en trött liten tjej här hemma i eftermiddags. Trots tröttheten så ville hon inte somna, utan nöjde sig med lite vila framför Pippi Långstrump. (Någon som däremot drömde sig bort någon minut var mamman, SKÖNT). Kolla in bilder från dagen i Fridas nya blogg mellanminagolvochtak. Missa heller inte det tidigare inlägget med bilder från när de var minis ;-)

Imorgon är det dags för den näst sista inbokade kontrollen hos barnmorskan och därefter ska vi hälsa på Tyras kompis Ida, och hennes 2 veckor gamla lillasyster. Får passa på att gosa extra mycket med den lilla så kanske jag slipper det där sista inbokade barnmorskebesöket. Bebisgos sägs ju kunna sätta igång ett och annat... Ännu en skröna, men hoppas kan man ju göra ;-).

Känner på mig att denna kväll kommer att bli kort för min del. Ögonlocken känns redan tuuunga, så tack och godnatt säger jag redan nu!


Kommentarer
Postat av: Frida

På tal om trött. Adam somnade i bilen, lyfte över honom i vagnen, försökte väcka honom genom att flytta honom till soffan, missnöjd och arg sov vidare i soffan, försökte väcka, P kom hem försökte väcka, flyttade över honom i syskonvagnen, sov vidare när P handlade. Totalt blev det nog 4 timmar!

2010-08-11 @ 22:14:58
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com
Postat av: Hemma hos Katta

Vilka sötnosar! =)



Gick in och läste i din vän Fridas blogg och oj vad jag känner redan igen mig i en hel del som ni varit med om =) Det är verkligen super att umgås med mammor som har barn i samma ålder!



Visa gärna upp fler bilder från huset! Tycker att ni har det jättefint!



Kraam

2010-08-12 @ 11:32:09
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka små sötnosar =)

2010-08-12 @ 21:45:36
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0