Dan före dan...




Wow, vad kul att så många kommenterade mitt tidigare inlägg! Får väl också passa på att be om ursäkt till de som jag lurade lite ;-)


Sista augusti idag, imorgon är det "officiellt" höst och också månaden då vi får möta lillebror eller lillasyster. Imorgon är också dagen då det "ska" vara dags! Som jag sagt tidigare, tror jag dock inte att det kommer bli någon bebis på BF så jag är inte alltför otålig. Till helgen däremot skulle jag gärna vilja träffa den lill*.

Tyra kom in till oss klockan fem imorse, något hon gjort de senaste mornarna. Det är FÖR tidigt! Tidigare kunde hon komma in och somna om en stund, men nu är det välling direkt och sedan upp som gäller. Kortar ner vilan på dagen och ska försöka få i henne mer mat på kvällen för att se om det ger resultat. Hon äter nämligen som en liten fågelunge, och vaknar säkert jättehungrig. Det blir tufft om jag ska amma på nätterna och sedan stiga upp vid kl. 05.30!

Vinkade nyss hejdå till Elin och hennes lilla Alfons. Hon hade med sig allt en gravid tröttis kan önska sig. Lunch, fika, ett gäng tidningar och en kräm för trötta fötter. Tidningarna var antingen till att fördriva tiden innan bebis, eller att läsa medans jag ammar. Jag fick själv välja ;-) Jag har världens bästa, och mest omtänksamma omkring mig!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad spännande nu är det verkligen nära. Hoppas ni slipper vänta alltför länge.

Stor kram, F

2010-08-31 @ 17:18:53
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com
Postat av: sandra

Hoppas hon börjar vakna senare! Min stora son började vakna tidigt när lillebror var nyfödd och det är inte alltid så kul att gå upp 5-6 :-) Kram

2010-08-31 @ 19:08:48
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tänk att det är så nära, du lurades med bilden på Tyra igår. Trodde det plötsligt gått snabbt och att lillebror/lillasyster var ute :-)



Vad jobbigt att lilltjejen inte vill sova lite längre, hoppas det fungerar med de sakerna du skulle testa.



Mysigt med besök av en fin vän och vad omtänksamt med tidningar och en svalkande kräm =)



Ha en skön kväll, kramar

2010-08-31 @ 19:09:05
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Heléne

Inte skoj när dom små tycker att de är morgon så tidigt!! Hoppas de funkar att få i henne lite mer på kvällen.



Vilken vän du har som kommer me allt de där!

Kram

2010-08-31 @ 23:11:38
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Mia ☆

Vilka perfekta saker du fick! Underbart med nära och kära som vet vad man behöver och tänekr på det =)



Spännande dag idag, hoppas du får en finfin BF-dag!

2010-09-01 @ 09:47:12
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Hemma hos Katta

Vilken perfekt present till en blivande tvåbarnsmamma! Vilken snäll vän!



Det var perfekt avkoppling att ströbläddra i tidningar mellan amningsvarven under mina dagar som vi låg kvar på BB. Delade rum med en annan mamma så att titta på tv och läsa tidningar var typ allt jag gjorde! ;)



Kraam kraam



ps. Alltid lika spännande att titta in hos dig just nu! Man vet ju aldrig...

2010-09-01 @ 10:51:23
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0