En liten flicka...



Morgonen startade med att jag fick ett helt underbart SMS. Min bästa Emma (som hade BF idag) har fått jordens sötaste lilla flicka. Jag blev glad och hormonstinn som man är började jag självklart gråta! Pratade med henne igår vid lunch och då trodde hon då inte att det skulle komma någon bebis imorgon (alltså idag). 
Kommer att pumpa henne på alla detaljer tids nog, men inser att jag måste sansa mig lite och låta dem få njuta i fred den första tiden.

Nu ska inskolningen vara över! Åtminstonde den delen då jag är närvarande. Imorgon lämnar jag Tyra på dagis, och jag tror att det kommer gå bra. Säkerligen blir det några tårar precis när vi säger hejdå, men därefter kommer hon att få riktigt kul! Jag själv kommer njuta lugnet helt ensam i hela sex timmar. Inte dåligt!

Nu ska jag påbörja kvällens middag, Tyra leker hemma hos grannen och jag fick helt plötsligt egentid nu på eftermiddagen, så det gäller att vara effektiv ;-)

 


Kommentarer
Postat av: madde

hihi.. nu blev jag lite lurad, trodde att det var du som fått :D



Det kommer gå jättebra för Tyra imorgon!



KRAM

2010-08-23 @ 19:38:55
URL: http://madeleinemis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0