Kläder...




Denna jumpsuit från MiniRodini är så fin! Finns även i rosa, och så fort bebisen kommit ut ska någon av färgerna beställas!

Förmiddagen gick bra, vi lekte och pratade med personalen. Jag fick ett mycket bättre intryck idag än när vi var där första gången, hoppas att det senare stämmer! Imorgon och fredag är vi där hela dagen, så jag ska strax gå och lägga mig för att orka. Tänkte ligga en stund på spikmattan och skriva upp allt som är kvar att fixa innan bebisen kommer.

Började packa BB-väskan häromdagen så numer ligger det små, små minikläder i bl.a. grått och grönt och väntar. Jumpsuiten i rosa som Tyra åkte hem i från BB är också nerpackad om det skulle bli ytterligare en flicka. Har även uppdaterat Tyras och minis garderob idag, insåg nämligen när jag gick igenom kläderna att Tyra växt i sommar och att vi har mycket byxor med fötter i storlek 50, något jag inte gillar. Mycket bättre med strumpor till de minsta.

Nu önskar jag er en riktigt god natt!

 


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Åh den var ju jättefin,

skulle jag vilja ha till lillen.



Skönt att ditt intryck av förskolan blivit bättre, hoppas det fortsätter så.



KRAM!

2010-08-19 @ 06:49:52
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Frida

Tänk vad olika man tycker, jag tyckte det var toppen med fot på byxorna. Strumpor bara åkte av när de var små.

2010-08-19 @ 11:58:46
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0