Nyheter i badrumsskåpet...






Godmiddag! 

Av förra veckans energi finns ingenting kvar, guud så trött jag är. Bebisen var helt vild igår och halsbrännan hindrade mig från att ligga ner och sova. Så sittande i sängen, uppbullad med kuddar under ryggen, och en bebis som var mer vild än tam spenderade jag större delen av förnatten. Jäsp!

Tidigare på förmiddagen hade jag återigen tid hos barnmorskan. Blodtrycket hade gått ner något, men låg fortfarande högt, så tillbaks igen på fredag om ingenting hänt framtills dess. Både jag och barnmorskan var dock ganska överens om att vi nog ses mot slutet av veckan, men man kan ju alltid hoppas på motsatsen.

Badrumsskåpet fick sig en del nytt, innan jag styrde stegen hem. Favorithårsprayen, värmeskydd, volympulver samt silverschampoo inhandlades. Hoppas på att det senare kan få bort lite av det gul/orangea som smugit sig in i håret. Jag har aldrig använt det tidigare, något speciellt att tänka på?

Så fort jag fått i mig lite lunch ska jag passa på att vila, förhoppningsvis sova, en stund innan det är dags att hämta den numer hockeytokiga lilla tjejen. Premiären igår var en succé för både dotter och far!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0