Effektiv tisdag!


En varm och något svettig tjej på lekland. Fick locka med glass och festis för att hon skulle sätta sig några minuter!

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår! Åt chevretoast, fisksoppa och kladdkaka så att magen stod åt alla håll (något det gör ändå när jag tänker efter). Vi kunde faktiskt sitta ute och när det blev lite kyligt fanns det filtar att vira in sig i. När vi sa hejdå vid 23-tiden konstaterade vi att nästa gång vi ses har vi nog två nya bebisar i vårt lilla gäng. Det är riktigt kul att Emma, som är en riktigt nära vän, har BF bara en vecka innan mig. Mycket gravid, förlossnings och bebisprat har det blivit.

Idag har jag varit läskigt effektiv! I förmiddags spenderade jag och Tyra några timmar på leklandet i närheten. Därefter till affären för att storhandla, hem, laga lunch, städa, tvätta, lagat två olika middagar och fryst in matlådor. Och ändå haft tid att dagsova en timme! Förmodligen därför jag fortsatt vara så pigg och effektiv ikväll, brukar annars tackla av framåt eftermiddagen.

Nu ska jag bara lägga fram lite kläder och fylla i papper inför förskolestarten imorgon!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Nästan äckligt effektiv. Lycka till im! Kram F

2010-08-17 @ 22:39:28
URL: http://mellanminagolvochtak.blogspot.com
Postat av: Elin

Frida : ja, eller hur! Nästan så jag mår lite illa av mig nu ;-) Tack vännen, Kram!

2010-08-17 @ 22:52:17
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0