Bästa starten på helgen




Bästa fredagsmiddagen är 1: den man inte behöver tillaga själv och 2: den som smakar gudomligt... Middagen idag klarade båda kraven!
 


Blev hämtmat till middag idag. Vi testade ett nytt sushiställe i närheten som vi hört ska vara bra, och SÅ bra det var! Garanterat inte sista gången vi äter från det stället. Vet att många gravida är försiktiga med att äta rå fisk, men jag gör det. Så länge fisken varit fryst och stället är fräscht dvs.

Efter dagis fick vi med oss granntjejen (och hennes lillebror) hem till oss en stund. Tyra är verkligen glad i 1 år äldre Tilly, så det var lycka för henne att få bjuda på glass och fortsätta leka här hemma. Eftersom vi fick besök tog vi oss aldrig iväg för att köpa några fredagsblommor, men som tur är har jag en sambo som kikar in här ibland så nu har jag ändå en bukett vackra liljor som står på köksön. Kanske skulle skriva mina önskningar här lite oftare?

Imorgon hoppas jag på en lång sovmorgon och sedan en god frukost innan vi ser vad helgen bjuder på!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Jag håller med dig om kraven för bästa fredagsmiddagen.



Bra jobbat av sambon att köpa blommor :-)

Tilly, vilket sött & ovanligt namn.



Hur är det annars i dag? Inga känningar?



ha en fin dag

KRAMKRAM

2010-08-21 @ 13:51:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Erika

Viss var den kavajen söt! bara älskar RL :-)



ÅH! jag var SÅÅ sugen på suschi igår och stod och väntatde 15 min på min sushi till lunchen, sedan kom det in ett par och frågade när de skulle få sin mat "vi har väntat en halvtimme nu" sa dom.. och jag som hade bråttom hade tyvärr inte tid att vänta, men ikväll blir det nog egengjord som vi ska bli bjudna på :)

kram kram!

2010-08-21 @ 14:34:38
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0