Vi är redo...





Nu står även vagnen klar och väntar på det nya tillskottet. Igår böt vi sittdelen mot en liggdel på vår grå/svarta Bugaboo. Den fick sig också en välbehövlig rengöring, så nu ser den nästan ut som ny igen.
Jag tror inte att det är någonting mer som behöver förberedas inför bebisens ankomst, så nu är det fritt fram att komma lilla du...

Jag lagar just nu lite lunch och har reprisen på TV4:as Dansfeber på i bakgrunden. Vad ska jag säga? Det känns ungefär som roliga timmen i tvåan fast på bästa sändningstid. Att jag inte bara stänger av! Senare i eftermiddag har pappan i huset planerat att se favorithockeylaget spela och eftersom jag och Tyra inte har något annat för oss följer vi med. Hockeypremiär för Tyra som springer runt och skriker Hejja Lule! Jag undrar vem hon har fått det ifrån ;-) 


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Wohoo! Allt är fixat här oxå :) Eller, jag ska dona klart med det sista idag tänkte jag.. Har säkert glömt en massa men det känns inte som att det är hela världen heller.

Planerar för en storhandling imorgon (bäst å passa på när sambon är ledig så att han får bära ;-p) och tänkte inhandla saker till hemmagjord pizza, vad använde du dej av för recept till degen och så?

Annars? Inga känningar?



Kram på er

2010-08-29 @ 13:18:53
Postat av: Elin



Vi har säkert också glömt en hel del, men de "stora" sakerna är fixade! Perfekt att låta sambon bära, vi bär ju tillräckligt redan :-)

När jag gjorde pizza googlade jag recept. Jäst vatten olivolja salt och mjöl men kolla mängderna.



Jag har lite molvärk i magen några gånger per dygn men annars är det lugnt. Själv då?

2010-08-29 @ 13:35:46
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Ja precis, bara dom stora grejjerna är fixade så är det ju ingen fara på taket.. :)



Näe, det är lite molvärk här oxå emellanåt. Sedan trycker det på rätt bra nedåt ibland. Men annars inget. Väntar med spänning på den här beryktade slemproppen.. Haha :)

2010-08-29 @ 15:34:34
Postat av: Erika

Vad skönt att du verkar ha fixat med allt innan bebis ankomst nu.



Bäst av allt tyckte jag var att tvätta bebiskläder och bädda sängen/vagnen :-) så otroligt mysigt,kändes verkligt och overkligt på samma gång att "någon" skulle bära kläderna och sova i sängen inom kort :-)



Hoppas du haft en skön helg! kram

2010-08-29 @ 21:06:08
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0