Ute på sjön


Hela lilla familjen på båten!


Min allra, allra finaste tjej som var så duktig idag!


Skönt att kunna låna pappas solglasögon då det blir för soligt ;-)

Hela dagen har vi spenderat ute i Stockholms skärgård på en segelbåt. Riktigt skönt med svalkande vindar när termometern visar på drygt 30 grader. Tyra som var skeptisk till en början, trivdes hur bra som helst efter en stund. Höjdpunkten var nog ändå att hoppa i vattnet, klättra upp på badstegen och hoppa i igen. Hon hade flytväst på sig och det var inga problem alls att bada med den. Riktigt, riktigt skönt var det även för mamman att slänga sig i det 23-gradiga vattnet.

Nu står alla dörrar öppna härhemma, fläkten går på högsta varv och vi kollar på bronsmatchen. Jag håller en tumme för Uruguay och för att temperaturen sjunker ett par grader till natten. Det är 26 grader här nu och klockan är 21.00. GALET varmt!


Kommentarer
Postat av: jessi

ååh så ljuvligt att åka iväg med segelbåt, sommarkänsla! Härligt att bada i så varmt vatten, jag måste nog ta mig till stranden nära oss för ett dopp!



kram



2010-07-11 @ 20:11:09
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var helt underbart att vara på och i vattnet. Man smälter ju bort i värmen! Men det är härligt att kunna bada i Sverige utan att frysa ihjäl ;-)

ha en bra kväll!

2010-07-11 @ 21:32:46
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0