Hot!


Blommor har inhandlats och planterats i dagarna. Sen hoppas jag på att så småningom kunna skörda tomater och babysallad som också hittat sin plats i olika krukor.

Ibland finns det roligare saker att göra än att blogga (även om jag gillar det också) det är därför det varit lite tyst här. Restaurang med bästa tjejerna, grillmiddagar på altanen och biobesök har hunnits med sista dagarna förutom det vanliga jobbandet. En massa kul med andra ord! Mormor kom och var barnvakt igår så jag och Johan var iväg och såg Robin Hood, som överträffade mina förväntningar. Den var riktigt, riktigt bra. Att få sitta i mörker tillsammans och äta godis var så mysigt, men det börjar bli jobbigt med magen att sitta i samma position så länge.

Idag har vi haft SOMMAR! Termometern har visat på 25 grader och det är fortsatt varmt fast klockan snart är nio. Vi har grillat och ätit ute nästan varje dag och idag var inget undantag. Paprika, champinjoner och fläskfilé och till det potatissallad stod på menyn. MUMS! På baksidan har vi skugga på eftermiddagen och det är skönt att slippa gassande sol åtminstone när man äter.  Sen förflyttar jag mig gärna och dricker kaffet på framsidan i solen, måste bara hitta lite skönare (och större) möbler dit.

Hoppas att ni också får njuta sommarvädret!




Kommentarer
Postat av: madde

Det är helt underbart med sommarvärme!



Hoppas du hittar någon bra utemöbel.. vi är också på jakt :D



KRAM

2010-05-18 @ 21:26:14
URL: http://madeleinemis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0