Våren är här!






Är väldigt sugen på Leilas nya "One more slice". Helt underbara bilder och recepten är nog minst lika underbara.
Bilder: adlibris.se


Ännu en underbar dag! Vi grillade och åt ute i solen idag också, jag har t.om fått lite färg i ansiktet. Tyra har varit på sitt allra bästa humör. Hon är inne i en helt underbar period just nu och pratar en massa. Dessutom har hon börjat räkna, ända till nio :-). Duktiga lilla tjejen!

Barnmorskebesöket igår gick bara fint. Bebisens hjärtljud låg kring 140 slag/min och SF-måttet var 20, något under medelkurvan. Inga järntabletter behövs heller eftersom mitt HB låg bra, ingen är gladare än jag. Från och med nu är det besök var tredje vecka, mysigt.
Tog en sväng inne på H&M efter barnmorskebesöket för att köpa pyamaser till Tyra, och var bara tvungen att kika lite på babyavdelningen. Det känns helt galet att vi snart har ett bebis som får plats i storlek 50. LÄNGTAR!!

Nu ska jag kika på Leila bakar innan det är dags för sängen. Laddar för en tidig cykeltur till jobbet imorgon!



Kommentarer
Postat av: Tella

ÅH, den boken måste jag bara ha :)



Härligt att det snart kommer en till liten knodd! Vad har ni för namnförslag? ;)



kram Tella

2010-05-12 @ 21:27:12
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Elin

Tella: Vi har några tjejnamn som vi tycker om, det är dock betydligt svårare med pojknamn. Men överlag tycker vi om äldre svenska namn. Får se om jag avslöjar något av alternativen senare. Tar dock GÄRNA emot förslag gärna på pojknamn eftersom vi tycker det är svårast!

Kram

2010-05-12 @ 22:00:43
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: caroline

Vår Loke är ju sju månader nu men satt och fixade med fotoalbum igår och man minns ju knappt hur SMÅ de är när de kommer. Gu så härligt livet är!

2010-05-13 @ 12:15:39
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken härlig blogg du har!



Skönt att solen lyst på er, här hade vi värsta höstrusket igår och en riktigt grå dag idag.



Hoppas du haft en bra dag på jobbet och får en fin fredag!



//Rebecca

2010-05-13 @ 20:49:44
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Maxiander - Alex ♂

:D Gott! Härligt.



Ha en underbar helg!

/A

2010-05-14 @ 18:47:22
URL: http://www.maxiander.se
Postat av: Myhrman

Bebis nr. 2 på väg och inte ett ord om det...fyyyyy...Men stooort grattis söta du! :O) kramar från gammal västeråsare som är nöjd med att vara en ny sådan ;)

2010-05-16 @ 00:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0