Trosa



Vår lilla utflykt gick till mysiga Trosa. Besökte staden första gången i somras och vi blev helt förälskade, så idag återvände vi.

Vi promenerade ner mot hamnen längs ån som går genom hela staden, de små trähusen med äppelträd i trädgårdarna är är helt underbara. Ge mig några miljoner så köper jag ett på studs! Idag var det dessutom inte fullt lika mycket folk som när vi var där sist, så vi kunde strosa i affärer och äta lunch utan att trängas. Mysigt! Spenderade en lång stund inne i den lilla barnbutiken busfröet och kom tillslut ut med både storasysterpresent och bebispresent. Nere i hamnen måste de ha haft någon Porse-utställning eller träff för där stod säkert 30 olika modeller. Johans ögon blev modellen större och jag tror att jag anade lite dregel i mungipan...

Nu har jag precis lagt på med en glad Tyra som glatt berättade att hon åkt ruschkana på badhus och nu skulle äta tablettask. Vi ska strax äta thaimat, och sedan får vi se vad kvällen bjuder på. Om orken infinner sig åker vi iväg till några kompisar, i annat fall blir det soffmys framför någon film. Vi får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vilka mysiga bilder!

2010-09-04 @ 19:07:57
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Vilka härliga bilder. Jag har aldrig varit i Trosa, men blir bra sugen på en tripp dit när jag läser din beskrivning av staden.



Ingen bebis kom inatt heller, blir kanske den 6:te som du tror. Man ska ju aldrig underskatta en mammas intuition :-)



Ha en mysig lördagskväll!



Stor kram/Anna

2010-09-04 @ 19:56:43
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: madde

Jag älskar Trosa! Det är så vackert där!!



Hoppas ni har en mysig kväll & att du får en god natts sömn så du orkar föda barn imorgon eller på måndag ;)



KRAM

2010-09-04 @ 22:29:05
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: Erika

MYSIG dag ni ser ut att haft!



Jo klart den passar på hösten med, ser att du har din i brunt, så fin den också! tänkte mer på mönstret är blommigt och framförall att den inte värmer så bra till vintern kanske. Än har vi ju ganska varmt höstväder, så nu är den faktiskt perfekt, använder min jag med nu :)



kram!

2010-09-04 @ 23:06:38
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Anna

Det ser ut som en riktigt härlig dag. Hoppas du tankat mycket energi nu =). Tänker på dig och önskar att allt går smidigt när det väl sätter igång.

2010-09-05 @ 08:43:44
URL: http://gunnarstorp.blogg.se/
Postat av: Elin



Sandra: tack!



Anna, starwoman: Definitivt värt ett besök, tror inte du skulle bli besviken! Jag har ju sagt att bebisen ska komma den 6:e så det blir " upp till bevis" imorgon. Hoppas, hoppas!



Madde: Ja visst är det vackert!? En riktig idyll! Samlar all energi jag kan,för imorgon SKA jag föda barn, sådeså ;-)



Erika: Nej, den värmer inte så bra, men är så fin att jag passar på att använda den så länge som möjligt ;-)



Anna: tack, snälla du!



Kramar!

2010-09-05 @ 10:29:34
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0