På besök hela dagen lång...


En liten present till en liten söt flicka, innehöll en omlottsbody i rosa och rött.


Idag har vi varit på vift sedan lunch ungefär. Perfekt att ägna söndagen till att hälsa på goda vänner. Fick bebisgosa länge med en två-veckors... Hur liten som helst, jag har helt glömt bort hur små de faktiskt är. Hon sov sig igenom nästan hela vårt besök, och vaknade bara kort, för att sedan slumra om igen.
Vi hann med ytterligare ett besök, som dock inte innehöll bebisgos men var trevligt ändå ;-), innan vi åkte hem och åt resterna av gårdagens thai-middag.

Ikväll planerar vi att kura upp oss i soffan och kika på Irene Huss, Nattrond. Såg förra veckans Irene Huss och tyckte den var riktigt bra, men så är jag också svag för svenska kriminalare. Beck, Walander och Van Veeteren har läst och sett de flesta!


Kommentarer
Postat av: madde

Vad bra att ni håller er sysselsatta :D Imorgon hoppas jag du har bokat in en heldag på BB ;D



Själv tänker jag åka till min mormor och äta thaimat imorgon.



KRAM

2010-09-05 @ 22:07:21
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: Malin S

Du får liksom hålla den snygga bodyn framför magen och beskriva den. Då tror jag nog att sötisen därinne vill ploppa ut fortare än kvickt. Håller tummarna =) Kram

2010-09-05 @ 23:28:14
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Annie

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-05-07 @ 00:52:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0