En liten uppdatering...

Det var ett tag sedan jag tittade in här, men ni är några som tittar in lite då och då. Eftersom jag inte kan låta bli att bli lite smickrad över att ni fortfarande tar er tiden att kika förbi och till och med skriva några rader tänkte jag uppdatera er... 
Mycket kan hända under ett år, det fick vi veta under 2010 då vi gick och väntade och längtade så länge, men 2011 har också varit ett händelserikt år hittills... 


I mitten av maj blev jag fru när jag och Johan sa JA! till varandra...

foto:Daniel Stamnell


foto:Daniel Stammnell





foto:Daniel Stamnell


En alldeles underbar dag, fylld av lycka och kärlek. Men en dag detta år överträffar vår bröllopsdag. Nämligen den 26 juli, då jag blev mamma för tredje gången och vi äntligen fick möta den lilla bebis som växt inuti min mage sedan slutet av förra året...


Älskade, finaste Adrian. Vår son, Tyra och Ellens lillebror!



Lycklig och lättad!



Stolt storasyster!


Det var en kort uppdatering kring vad som hänt sedan vi hördes sist! 
Ellen är fortfarande så saknad av oss, kommer alltid att vara det. Jag kan inte förstå att det på söndag har gått ett helt år sedan vi fick vårat livs värsta besked, att Ellen inte längre levde! Hur kan ett år gå så snabbt men ändå så långsamt?! Det är med både glädje och sorg jag kommer att möta söndagen. Glädje över de två barn jag har hos mig och lika mycket sorg över det barn jag tvingas leva utan.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad underbart! Har tänkt mycket på dig och ibland kikat in för att hoppas på en uppdatering. Väntar själv en till liten och tänker mycket på det som hände er just under denna graviditet.

Är så glad att se att livet trotts sin fruktansvärda orättvisa ändå är rätt fint.

2011-09-05 @ 15:43:57
Postat av: Sandra

Åh gud så jag gråter här hemma nu. Har tänkt på er nästan varje dag, trots att vi inte känner varandra "på riktigt". Att livet kan vara så vackert efter att det varit så fruktansvärt orättvist. Ett stort grattis till lilla Adrian och till ER som gift er. Stora, varma kramar

2011-09-05 @ 16:18:32
URL: http://frusandra.wordpress.com
Postat av: Emma

Ohh så underbart med en uppdatering här! Jag har tänkt så mkt på dig o hur du/ni har det!!



Stort, stort Grattis till bröllop o lilla sonen!



Så fina bilder!



Varma kramar!

2011-09-05 @ 16:23:29
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Emmy

Åh vad glad jag blev när jag såg att du uppdaterat bloggen. Har tänkt på er en hel del och anade att du gift dig för jag såg att du skrivit till en gemensam vän på FB och du hade ett annat efternamn. Men ert lilla mirakel Adrian var en glad nyhet, såklart :)



Lustigt, för jag tänkte faktiskt på dig tidigare idag av någon anledning och hoppades att du skulle börja blogga igen. Om så än bara ett livstecken.



Gud vad skönt att allting gick bra och jag hoppas att du får lust att börja blogga igen. Men det är ju såklart ditt beslut ;) Men du skulle iallafall ha en trogen läsare.



STOR kram och lycka till!



2011-09-05 @ 16:45:56
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Camillasnyahem.se

Åh herregud, här sitter jag och störtbölar... Jag blir så otroligt glad för er skull, jättestort grattis! Hälsa din mamma också från mig, saknar att träffa henne ute på hundpromenaderna med Ebbot. Måste stressa iväg på föräldramöte men återigen: GRATTIS! stor kram

2011-09-05 @ 17:45:59
URL: http://www.camillasnyahem.se
Postat av: Emma

Har din blogg på bloglovin, så när jag såg att det kommit ett nytt inlägg så hoppade jag till av lycka. Saknar din blogg, och blir himla glad om bloggandet skulle återupptas :) Men tills dess, eller om så inte sker, så är det otroligt roligt att höra de glada nyheterna om giftermål och bebis. All fortsatt lycka till er!

2011-09-05 @ 18:10:56
URL: http://www.tillvaron.se/emma
Postat av: madde

Åh vad glad jag blir att "höra" ifrån dig :D Ja tänk att ett år kan gå så fort men ändå inte.. och att så mycket kan hända..



Grattis till giftermålet och till lilla underverket Adrian! SÅ söta Tyra & Adrian är på bilden, och vad lycklig Tyra är när hon håller sin lilla bror.



Ta hand om er!



KRAM

2011-09-05 @ 18:29:02
URL: http://madeleinemis.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åh vad glad jag blir av att läsa detta!

Här tänkt på dig lite till och från och gick av någon anledning in här just idag! =)

Stort grattis till lilla fina Adrian och till giftemålet!

Kramar!

2011-09-05 @ 19:41:11
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: elin ♥ Gravid ♥

Åh så glad jag blev när jag kollade in på din blogg, som varje dag och såg ett nytt inlägg!

ett inlägg fyllt med kärlek!



all lycka och kärlek till er!

Grattis till giftemålet och till lillebror!

2011-09-05 @ 22:15:31
URL: http://flieo.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka underbara bilder på er! Så kul med en uppdatering här, saknar din blogg. Ni är så fina och jag är så glad för er skull! Kram!

2011-09-05 @ 22:46:52
URL: http://jennysvanliga.wordpress.com
Postat av: AnnaKarin

Äntligen är Elins bästa blogg tillbaka.. Så som jag längtat.. Gläds nåt så otroligt för er skull.. Och sörjer för er skull och saknaden av ellen..

2011-09-06 @ 21:51:50
Postat av: Frida

Åh vad glad jag blev när jag såg att du bloggat. Underbara bilder! Hoppas vi hinner ses snart!

Stor kram Frida.

2011-09-06 @ 21:52:23
Postat av: Anna - Starwoman

Hej fina Elin och ett JÄTTEGRATTIS till både giftemål och gullungen Adrian. Blev helt lycklig här när jag såg bilderna på er. Tänk att det reda är ett år sedan er lille Ellen gick bort, ofattbart och såklart att hon alltid kommer att fattas er!



Har tänkt så mycket på dig och allt, men en liten fågel viskade att du var gravid igen tidigare i år så det visste jag men inte att han nu hade kommit till världen.



Hoppas du börjar blogga igen, saknar din blogg mycket!



kram/Anna

2011-09-07 @ 23:42:43
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman
Postat av: Emma

Blev glädjetårar här i soffan, såå fin liten pojke

2011-09-08 @ 23:38:20
Postat av: Mammorama

Vad otroligt glad jag blir för er skull! Stort stort grattis till giftemålet och till er lilla son <3



Minns hur det kändes då vår son föddes efter att vara en familjemedlem kort, plötsligt så kunde vi ta ett kliv framåt i livet!



Tänk att ett år kan gå så snabbt men samtidigt så långsamt. För oss är det igår tre år sedan vår lilla mini ängel somnade in och det känns så nära men samtigt så enormt långt bort, på gott och ont.



Stor kram till er och än en gång stort grattis!

2011-09-11 @ 13:55:21
URL: http://mammorama.wordpress.com
Postat av: caroline

Nej men vad jag tjuter nu, jag ser knappt vad jag skriver. GRATTIS till er och herregud vilken fin liten pojk ni fått.



Åhhh stort grattis till både giftemål och lilla Adrian !



Jag tänker på gårdagens datum och hoppas att ni tar hand om varandra. Kram

2011-09-12 @ 13:11:36
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Anna

Stort grattis till giftemålet och lille Adrian. Kram

2011-09-12 @ 16:52:00
Postat av: Tess

Åh, vilken härlig läsning! Vilket underbart år för er med både giftermål och barn! Stort lycka till!

2011-09-13 @ 07:52:11
Postat av: Annas inspiration

GRATTIS ELIN med familj!



Många kramar

2011-09-13 @ 21:50:33
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Heléne

Oj va roligt att du uppdaterar lite!! Vilket härligt år 2011 blev för er. GRATTIS till både giftemål och sötisen Adrian.

Kram

2011-09-14 @ 22:01:21
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Marianne

Fick helt plötsligt för mig att jag skulle kolla i din blogg, kanske där stod något nytt ... ?



Och vilka nyheter sedan

Grattis till giftermål och lillebror. Jättefina bilder på er alla

2011-09-15 @ 22:02:12
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Åh, så roligt att kika in här och se att du har uppdaterat! Grattis till ert giftermål och er bedårande lillebror, verkligen fina bilder! Kram på er!

2011-09-17 @ 09:34:38
URL: http://Sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Annelie

Åh vad härligt att kika in här och få en uppdatering, en underbar sådan, som känns ända in i härtat när man läser! Trots att jag inte känner dig blir jag glad av din uppdatering! Stort grattis till både bröllop och tillökningen i familjen!

2011-09-18 @ 16:50:44
URL: http://minlillamy.blogspot.com
Postat av: Josefin

Underbart.. vad glad jag blev över att du skrivit igen. Grattis till giftemålet och fina lilla Adrian :) Jag är så glad för er skull.. ofattbart att 1 år redan gått, jag har tänkt på er massor! Många kramar

2011-09-18 @ 18:01:25
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Susanne

Av en händelse klickade jag in mig hos dig och jag blir rörd till tårar av alla dessa fina bilder och grattis till er :)

Jag har tänkt mycket på er och detta var så roligt att läsa.

En jättefin liten Adrian och en glad storasyster.



Stora kramar till er

2011-09-19 @ 19:07:01
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Va roligt... Stort grattis till Er! Tårarna rinner... Vet precis hur lycklig man är när ens mirakel ligger på ens bröst och man kan pusta ut efter mkt oro! All lycka till er! Så fint kort på barnen!

2011-10-05 @ 22:09:48
Postat av: Stina

Oj vilken underbar nyhet och även självfallet förvåning. SÅÅ glad för er skull och vilka underbart fina barn ni har! Grattis till er lilla kille och Tyra är SÅ söt och er lilla Ellen finns självfallet i tankarna! Kramar Stina i Luleå med Thea och Albin

2011-10-13 @ 22:49:20
Postat av: Lena och Tilde

Stort Grattis till bröllopet och lilla fina Adrian. Vilken lycka, Har tänkt massor på dig också, men har också förstått via en bekant på FB att du gift dig. Sitter här och gråter nu, vilka fina bilder på fina er. Ett år sedan ellen gått bort, känns som det var i går jag läste det.



Stor kram till er

2011-10-16 @ 08:35:20
Postat av: Marie

Så alldeles,alldeles underbart att få läsa detta!Ditt öde berörde mig så djupt och jag har kikat in här flera gånger under det gågna året, för att höra hur det gått för dig.Stort GRATTIS till din lille son och till giftermålet.Kram från en bloggläsare

2011-10-19 @ 09:31:15
Postat av: Karin

Åh Elin vad jag blir glad av att se din uppdatering! Har tänkt så mycket på dig sedan du slutade blogga och undrat hur du haft det, hoppats att det varit "bra" trots det hemska som hände. Blir så glad över att se att ni verkar må bra. Grattis till både son och giftermål. Underbara bröllopsfoton och superfin son. Stor kram/Karin

2011-10-24 @ 21:35:26
Postat av: Petra Bloggar

Ett enormt grattis till alla händelser under 2011!



Varma kramar

2011-11-09 @ 14:26:06
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej! Stort grattis till giftermålet och fina Adrian. Vilken fighter du är! Hade själv ett sent missfall bara en vecka innan er Ellen och födde sedan en son den 22 juli 2011. Tänkte på dig och ert barn under min förlossning, under en stund kunde BM inte hitta några hjärtljud. Vet inte hur jag skulle orkat gå vidare. Emellan missfall och julibarn gifte vi oss också liksom ni. Livet tar och ger, kärleken består. Stor kram på dig och de dina och all lycka i framtiden.

2011-11-19 @ 01:45:22
Postat av: Cecilia

Är också en av dem som varit inne och kikat här ibland. Oj, vad glad jag blir för er skull när jag läser om ert år! Grattis till giftermålet och lillkillen! Kram från en bloggläsare

2011-11-30 @ 20:38:08
Postat av: Carolines hemligheter

Tack för att du delar med dig av vad som hänt i ditt liv sedan du beslutade dig för att sluta blogga i början på året, det är ju onekligen många som du berört och som fortfarande tittar in här då och då!



Stort grattis till er underbara lilla son och till ert bröllop, hoppas att du får en fin jul tillsammans med din älskade familj och kan njuta, glädjas och minnas ♥



KRAMAR

2011-12-13 @ 20:09:16
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/
Postat av: MrsJ

Blev så glad när jag upptäckte att du hade uppdaterat din blogg. Har kikat in här då och då. Stort grattis till giftermålet och lille Adrian!! Vad underbart:))) kram kram

2011-12-27 @ 23:17:48
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Postat av: Emma

Vilka underbara nyheter! Kikade in här för första gången på flera, flera månader och såg att du inte bara uppdaterat bloggen, utan att ni både gift er OCH fått en liten Adrian! Wow! Stort grattis till er allihopa!

2012-01-08 @ 09:02:19
Postat av: Neve

All lycka till er! kram <3

2012-01-30 @ 02:48:15
Postat av: Anna - Starwoman

Tänker ofta på er och hur ni har det fast vi aldrig träffats så kan jag sakna "dig" här i bloggvärlden :-) Hoppas du och din fina familj mår bra!



Stor kram

/Anna

2012-02-01 @ 21:08:21
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Postat av: Maria

Va fina ni är!



Har tänkt en hel del på hur ni har det...och skönt att läsa om de underbara nyheterna och att ni verkar ha hittat ett sätt att leva vidare på.



Ta hand om er!

2012-05-15 @ 18:16:14
URL: http://mariaofsweden.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Gud så härligt att läsa!! Jag ligger ju nått år efter i uppdatering men jag blir lika glad ändå :-))
Hoppas ni mår bra och att ni kan njuta av er fina familj även om en saknas. Superfina barn har du!! Min dotter är också född 26/7!

Må så gott och stor kram!

2012-10-07 @ 21:43:45
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0