Jobb jobb jobb

Nu har vi varit på mitt jobb för lönesamtal, och efter det svängde vi in på Johans jobb. Det var en arbetskamrat som vill låna Tyras badbalja, och Johan ville passa på att visa upp henne. Hon gjorde succé på båda jobben. Hon charmade, skrattade och visade sig från sin allra bästa sida. Den helt klart vanligaste kommentaren vi får när vi visar henne för folk första gången är: Åååå vad söt hon är, och vad LÅNGT hår! Haha det slår aldrig fel, och det är ju så sant!

Passar på att ta en "nap" i bilen,
blir ju sååå trött av allt folk!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är klart man blir trött av att visa upp sig för en massa folk :) Så söt!

Kul att du hittade min blogg förut för det gjorde att jag upptäckte din som har blivit en av mina favoriter, är det okej att jag länkar din blogg?

Kram kram

2008-12-03 @ 19:27:30
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

vilken sötnos :)

2008-12-03 @ 22:27:00
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0