Julklappar!

Nu är jag hemma igen efter en mycket trevlig dag! Mötte upp Jenny och Sigge i Sickla där vi handlade lite julkappar (till andra och oss själva). Jag hittade en jättefin bolero på Esprit att ha till nyårsklänningen. Den är perfekt! Och den funkar lika bra till finkänning som till jens och top, så jag är nöjd! Jenny köpte SNYGG vinterjacka från Filippa K. Lite avis är jag allt ;-)
Tyra fick några julklappar hon också. Geggamojja hade jättemycket fint, till bra priser. Utförsäljningen pågår till och med imorgon, om någon är intresserad.
Nu ska MÅSTE jag röja upp här hemma. Det ser allt annat än trevligt ut!


Kommentarer
Postat av: Jenny & Lilla S

Nej, vi mammor gör nog inget annat än att shoppa eller fika ;-) Tack för idag, jättetrevligt!

2008-12-10 @ 19:58:35
URL: http://loranga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0