Ny mobil men ingen att ringa

Fick SMS om att min mobil var färdig efter en tur iväg på verkstad. Eftersom det var så mycket fel på den så fick jag en ny. KANON tänkte jag innan jag fattar att ny telefon=alla kontakter borta! Eller borta och borta, de finns i SIMkortet men den här SKITmodellen verkar inte fatta att den ska läsa in de numerna.. Så snälla SMS:a, maila eller ring så jag kan få tillbaks era nummer!! (ja.. ni som vill att jag ska ha ert nummer ;-)

Vi mår iallafall bättre och det var skönt ute i solen, så det är ju iallafall  positvit.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

sånt där är jobbigt. var samma sak för mig en gång :P

2008-12-15 @ 19:36:59
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0