Puh!

Vilken dag, den har gått i ett! Men det är ju så det brukar vara dagarna inna jul. Och det har inte varit superstress, bara många saker att fixa. Men nu har jag landat i soffan, tuggar lite på en Rocky Road som jag nyss gjort. MUMS! Enkelt och GOTT julgodis!



Jag har slagit in nästan alla paket också. Det är ett kvar till Tyra men det har Johan på jobbet så det får vi slå in innan vi åker imorgon eller när vi kommit fram till Västerås. Det är ju inte så att vi måste gömma paketen för henne än!
Det som fortfarande är kvar att göra är packningen. Det får jag fixa innan jag lägger mig. Sitter och knåpar på en packlista så att jag kommer ihåg allting.


Två av Tyras paket. Jag och Johan har faktiskt varit duktiga när det gäller att inte köpa
 så många julklappar till henne. Hon kommer få så många av släkten ändå.
Men några paket från mamma och pappa ska hon såklart ha.


Tyras allra första julklappar ifrån oss. Detta var häftigt att skriva! 
Jag kommer ihåg när jag var liten och fick julklappar från mina föräldrar.
Nu är det istället VI som ger julklappar till VÅR dotter.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Rocky road godis ser jag. Mumsigt :)

2008-12-22 @ 23:03:11
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Josefin

Så kul ändå.. "önskar mamma och pappa".. så lustigt.. åren har gått fort =)

2008-12-23 @ 00:54:28
URL: http://yozefin.blogg.se/
Postat av: Cissi

Visst är det en häftig känsla??

2008-12-23 @ 08:39:40
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Anna

Visst är det en härlig känsla, kände precis detsamma när jag skrev på Isabellas julklappar! :)

Åhh ser att du oxå fallit för dom super enkla och supergoda Rocy road!! Mums! Jag gjorde andra omgången igår, dom tar slut fort av någon anledning ha ha!!

Hoppas ni får en mysig jul!

Kram kram

2008-12-23 @ 09:37:16
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/
Postat av: Myhrman

Det där måste vara en sjukt mäktig känsla..:)

2008-12-23 @ 21:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0