SkrattAttack

Var över hos Anna för att hämta koftan jag glömde där i fredags. Hade med mig Tyra också som fick charma lite. Hon var glad som en speleman och skrattade nästan hela tiden. Utdelande även två pussar till Anna-Karin som var mycket nöjd över det.
Anna-Karin och jag har kännt varandra i ca 13år, SHIT vad gamla vi börjar bli!


Mys och bus hos Anna-Karin.

Nu sitter dem på tåg hem till Västerås för att fira jul. Vi kommer efter på tisdag. Konstigt att det är julafton på onsdag! Jag har inte fattat det än.
Jag följde dem en bit på väg till tåget och det var KALLLT! Äntligen lite kyla till Stockholm, nu önskar jag bara lite snö..


Kall promenad utan vantar.

Som jag har SKRATTAT idag! Det var länge sedan jag skrattade så mycket att jag grät!  Både Anna och Anna-Karin har en fantastisk humor. De var lite trötta efter ett bröllop igår så de var mer flamsiga än vanligt. I LOVE IT!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Har inte heller hunnit fatta att det är julafton på onsdag. Vart tog december vägen.....?



Hoppas på lite snö nu=) KRAM

2008-12-21 @ 18:16:49
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja vi har inte heller någon snö här nere i SKÅNE och det lär väl inte direkt komma någon heller ha ha!! Så någon riktiga julkänsla är väldigt svårt att få när man tittar ut och solen skiner och tempen visr 6+ grader ute ha ha!!



Skönt att skratta och känna att man mår bra.

Då lever ni lite längre nu, för man säger ju att ett gott skratt förlänger livet!!



Ha en underbar söndag kväll!!

2008-12-21 @ 20:07:56
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Myhrman

Javisst!! Det finns inget skönare än att få skratta så där hysteriskt...:) TACK för denna helg! :)

2008-12-23 @ 23:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0