Godmorgon!

Det är strålande sol och jag är utvilad, kan det bli bättre? Jag är så glad att Tyra sover bättre på nätterna nu. Oftast så vaknar hon en gång/natt vid kl.04 ungefär. Då ger man henne hennes snuttefilt och sen somnar hon om. Inatt hade hon hamnat på magen och kunde inte vända sig tillbaka på rygg, klart man blir ledsen! 

Idag har vi inga planer alls tror jag. Blir nog en långpromenad om finvädret håller i sig. Vi kanske tar oss in till stan och lämnar tillbaka jackan också. Vi får se?!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, nu hälsar jag på hos dig, kul att du tittade in till mig. Nu ska jag forsätta läsa din härliga blogg, kramar Anna



2008-11-17 @ 15:58:16
URL: http://alovesand.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0