På BVC

Vi pratade ju som sagt om första hjälpen idag på föräldrautbildningen. Så nu vet jag hur jag ska göra om Tyra (peppar, peppar) sätter i halsen och inte får luft. Usch, hemskt att prata om sådant, men nödvändigt! Hoppas bara att jag skulle ha sinnesnärvaro nog att komma ihåg allt OM det nu skulle hända.
Visade även Tyras rumpa för vår "BVC-tant", då hon fortfarande är röd och irriterad. Fick tips om en annan salva som vi nu har hämtat ut på apoteket. Hoppas, hoppas att det blir bra nu!

En av mammorna släppte föressten ÅRETS bomb! Hon är gravid igen! I vecka 20, halvtid alltså! Jättekul!  Vi andra blev minst sagt chockade.  Magen syns inte alls, eller kanske lite nu eftersom man vet om det, men inte mycket. Det häftigaste av allt är att bebisen i magen har samma planerade förlossningsdatum som hennes dotter hade. Stort grattis igen!

Hann även med en lunch, som INTE var speciellt god. Då vi (3st åt samma rätt) påpekade detta, fick vi till svar; Jag åt den nyss och då smakade den bra!
Är det service? Till råga på allt tog de 18kr för en vanlig kaffe när vi ätit lunch för 98kr! Jag tycker att de kunde ha sagt att det var tråkigt att maten inte smakade bra, och bjudit på kaffet!
Vad stället heter? PAPPAS DELI, LILLA ESSINGEN!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig lunch :-) Håller med, tycker det var jättedålig attityd att säga så...undra om han sagt så till en gubbe i kostym som ätit affärslunch?

2008-11-25 @ 18:01:38
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-25 @ 18:05:58
URL: http://picturesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0